יצירת קשר
/
/
/
קורס התנהלות בטוחה במעון

קורס התנהלות בטוחה במעון

אנחנו מזמינים אתכם צוותי החינוך המטפלים בילדים להרשם לקורס התנהלות בטוחה עם המומחים של ארגון בטרם, ולפתוח שנה באופן בטוח, ולעמוד בחוק הפיקוח. ארגון בטרם מקיים מספר קורסים, בשלושה מפגשים בלבד. לנוחותכם בהמשך מועדי הקורסים ולינק להרשמה.

חוק פיקוח למעונות יום לפעוטות התשע”ט-2018, שנכנס לתוקף בספטמבר 2019, מחייב מעונות בהם ישנם 7 פעוטות ומעלה לעמוד בפיקוח וברישום מסודר. מטרת החוק היא לקבוע סטנדרטים אחידים לפעילות של מסגרות החינוך לגיל הרך ולדאוג לפיקוח על מנת להגן על זכויותיהם וכבודם של הפעוטות, לאפשר את התפתחותם בסביבה הולמת ולמנוע אפשרות להיפגעות. החל מינואר 2022, עברה האחריות על מעונות היום לאחריות משרד החינוך, שבודק בין השאר, באופן קפדני גם את ההכשרה של הצוותים בקורס התנהלות בטוחה.

כחלק מדרישות תקנות החוק מחויבים כל אנשי הצוות המטפלים בילדי המעון – מטפלים\ות, סייעים\ות, מנהלים\ות, לעבור קורס עזרה ראשונה ובנוסף קורס התנהלות בטוחה במעון.

קורס התנהלות בטוחה עוסק בנושאים הבאים: הוראות להפעלת מעון יום בסביבה בטוחה, כללי התנהגות בטוחים של הצוות, למידה והדרכה מתוך מקרי היפגעות שהתרחשו, בהם נפגעו פעוטות. למידת הטעמת התנהגות בטוחה במעון, תוך שמירת שגרת בטיחות במעון, יישום התוכנית החינוכית והתפתחות מיטבית של הילדים.

ארגון בטרם לבטיחות ילדים הינו הגוף המוביל בישראל לקידום בטיחות הילדים כבר 25 שנה. לפעילותינו עם השותפים יש תוצאות, במהלך התקופה הבאנו להפחתה של מעל מחצית במקרי תמותת ילדים מתאונות. פעילותנו מתקיימת לילדים מגילאי לידה ועד הגיוס. הארגון הינו מומחה בתחום, והמנחים שלנו מהמעולים שיש, בעלי מקצועיות ומיומנות בתחומי הכשרה.

אנו מציעים קורס התנהלות בטוחה המאפשר לצוות המעון להיות ערים לסכנות האפשריות בגן ולהיות ערוכים למניעת היפגעות בקרב ילדי הגיל הרך. זאת מתוך ניסיוננו בתחום, תוך שימת דגש על היכולת להתמודד ולקיים שגרת בטיחות ביום יום, תוך שזה משתלב עם העבודה החינוכית.

זכרו, על פי תקנות חוק הפיקוח, קורס בנושא התנהלות בטוחה הוא חובה עבור כל צוותי מעונות היום. קורס ההכשרה מהווה תנאי הכרחי לקבלת רישיון למעון ולצוות. ומקנה ידע חשוב וקריטי להצלת חיים.

בחודשים אוגוסט עד נובמבר יועברו מספר קורסי התנהלות בטוחה בזום, און ליין. הקורס הינו בהיקף של 14 שעות לימוד, 3 מפגשים, כאשר כל מפגש אורך כ- 4.5 שעות אקדמיות. בסיום הקורס יצטרכו המשתתפים לעבור מבחן בציון עובר על מנת לקבל תעודת הכשרה, שמוכרת על ידי משרד החינוך.

להרשמה עוד היום לחצו כאן

 

אנחנו פה בשביל לעזור לכם לשמור על הילדים

הצטרפו לניוזלטר וקבלו מידע מציל חיים

שמחים שהצטרפת לניוזלטר של ארגון בטרם!

קורס למנהלות מעונות