/
/
המדריך למציאת עבודה

המדריך למציאת עבודה

חיפוש עבודה הוא אתגר לא פשוט, במיוחד כשמדובר במשרה המותאמת לאורח החיים וליכולות של בני הנוער. לפעמים התהליך עלול להיות מתסכל, אתם כבר רוצים להרוויח כסף ומרגישים שחיפוש העבודה גוזל לכם זמן ואנרגיה. חושבים כבר להרים ידיים או להתפשר? אין צורך! לפניכם כמה המלצות שיסייעו למציאת עבודה מוצלחת ומתאימה.

  • מכריזים בקול – ספרו לאנשים סביבכם שאתם מחפשים עבודה. התחילו בבני המשפחה מפני שישנם מקומות עבודה המאפשרים להעסיק במהלך החופשה את ילדי העובדים. לא רוצים להיות יום שלם עם ההורים? אולי תוכלו אתם לעבוד במקום העבודה של חברים של הוריכם וילדיהם יעבדו אצל ההורים שלכם במקום העבודה. לא עבד? ספרו לחברים שלכם שאתם מחפשים עבודה. אולי מישהו מהם עובד ובמקום העבודה שלו מחפשים עובדים נוספים. ככל שמדברים עם יותר אנשים על כך שאתם מחפשים עבודה, כך יש סיכוי גבוה יותר למצוא.
  • הציעו שירותים –  יש היום קבוצות וואטסאפ או פייסבוק שכונתיות שבהן ניתן לפרסם שירותים שונים כמו בייביסיטר, דוגיסיטר, שטיפת מכוניות, גינון או סיוע בעבודות הבית. אפשר גם לחזור לשיטה הישנה והטובה של תליית שלטים במקומות המיועדים לכך ברחבי השכונה.
  • פשוט שואלים–  אפשר להיכנס לחנויות, בתי קפה ועסקים שונים הקרובים אליכם ופשוט לשאול אם הם צריכים עובדים. בעלי עסקים רבים ישמחו להעסיק נער או נערה שמוכיחים יזמות ואחריות ומציעים את עצמם לעבודה.
  • אתרים רלוונטיים–  ברשת אפשר למצוא אתרים רבים לחיפוש עבודה וברובם יש גם אפשרות למצוא משרות לבני נוער. פשוט, תתחילו לגלוש ולחפש בהתאם לקריטריונים שמתאימים לכם.

איזו עבודה הכי מתאימה לי?

בית איזו עבודה הכי מתאימה לי? המדריך למתלבט שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ רוצים להתחיל לעבוד? מצוין. חשוב לדעת שלא כל עבודה מתאימה לכל אחד. כדי

קרא עוד »

זכויות מתוקף חוק עבודת נוער

בית זכויות מתוקף חוק עבודת נוער שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ חוק עבודת נוער נועד להגן על בני הנוער וזכויותיהם מול המעסיקים, ולמנוע ניצול עובדים. החוק

קרא עוד »

איך להיערך לראיון עבודה?

בית איך להיערך לראיון עבודה? שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ מזל טוב! עברתם את המשוכה הראשונה והוזמנתם לראיון עבודה. איך מתכוננים ומה מצפים מכם? הראיון נועד

קרא עוד »

קראו עוד על בטיחות בני נוער בעבודה